Nowa kampania telewizyjna ma charakter produktowy i promowaćbędzie konkretne wydania gazety.
Spoty telewizyjne przygotowane zostały w trzech wersjach,podkreślających różnorodność produktową gazety. Hasło przewodniekampanii pozostaje to samo: "Polska. Myślisz globalnie. Żyjeszlokalnie". Kampania ma dotrzeć do osób w wieku 25-55 lat, zwykształceniem średnim i wyższym.
Monika Brason, dyrektor ds. komunikacji marketingowejPolskapresse: "Spoty przygotowaliśmy pod konkretne wydania gazetypozycjonując je do określonych odbiorców w ramach grupy docelowej"Polski". Pierwszy spot skierowany jest do mężczyzn i promujeponiedziałkowe wydanie gazety, czyli sport, dodatek "Męska rzecz".W drugim spocie zwracamy się do całej rodziny proponując MagazynRodzinny, program telewizyjny i kulturalny, zapowiadamy weekend z"Polską". Trzeci spot promuje nasze pozostałe dodatki kolorowe ikierujemy go do czytelników zainteresowanych life stylem i ogólniepodnoszeniem komfortu życia".

Kampania obejmuje TV: Polsat, TVN, TVP i będzie wzmacnianalokalnie. Za kreację odpowiada Agencja Young & Rubicam, zakup iplanowanie mediów zapewnił dom mediowy Mediaedge:CIA.











