OgilvyInteractive dla Diageo Polska

Agencja OgilvyInteractive wygrała przetarg na przygotowanie konceptu kampanii wprowadzającej na rynek nowy produkt z oferty Diageo Polska - Rum Captain Morgan.

km
km
Udostępnij artykuł:

Agencja stworzyła koncept, który składa się z teasearowego eventu pr-owego wprowadzającego markę na polski rynek oraz pomysłu na profil na Facebooku dedykowany Kapitanowi.

Profil "Legendarny Kapitan" w społecznościowym portalu jest dostępny tutaj, a dla jego fanów wkrótce mają zostać udostępnione pierwsze akcje konkursowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii