450 tys. widzów widowiska „Jest okazja”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Nowy program „Jest okazja” ogląda średnio zaledwie 446 tys. osób, ale jego widownia rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 w czasie emisji audycji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
450 tys. widzów widowiska „Jest okazja”. Oglądalność rośnie z odcinka na odcinek

Widowisko „Jest okazja” nadawane jest na antenie TVP2 w co drugi piątek o godz. 22.20, począwszy od 10 marca br. Jego średnia oglądalność do 7 kwietnia br. wyniosła 446 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 4,38 proc. w grupie 4+, 3,08 proc. w 16-49 i 4,11 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia audycji rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 366 tys. widzów, drugi - 472 tys., a trzeci - 506 tys.

 

grafika

TVP2 w paśmie nadawania programu „Jest okazja” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas filmy fabularne, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 9,96 proc. Drugi jest TVN (również pasmo filmowe; 8,33 proc. udziału), a trzeci - Polsat (filmy i Gala KSW 38; 7,49 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest już jednak TVN. Dwójka również w tym ujęciach jest czwarta.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-programu-o-polskie-przeboje ##

grafika

„Jest okazja” to widowisko o charakterze kulturalno-rozrywkowym, które prowadzi Tomasz Tylicki. W każdym odcinku widzowie oglądać mogą benefis innego artysty, a także wybrane kulisy jego życia prywatnego, nieznane fakty z biografii i związane z nim anegdoty.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style