Udział TVP Sport w lipcu 2022 roku wyniósł 1,52 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się o 24,38 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.
Polsat Sport wyprzedził Eurosport 1
Drugi był Polsat Sport, który wyprzedził Eurosport 1. Udział stacji poszedł do góry o 104,44 proc. do poziomu 0,92 proc.
Wynik Eurosportu 1 w zeszłym miesiącu wyniósł 0,47 proc. Zmniejszył się o 48,91 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-dokumentalne-lipiec-2022-fokus-tv,7169789595203713a ##
Na piąte miejsce (z ósmego) awansował Eleven Sports 1, którego udział zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 109,09 proc. do 0,23 proc.

Z kolei największy spadek odnotował Fightklub, którego wynik zmniejszył się teoretycznie o 100 proc. do 0 proc.
Rynek kanałów sportowych spadł o 8 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w lipcu 2022 roku wyniósł 3,97 proc. Względem lipca 2021 roku spadek wyniósł 7,67 proc.

Polsat Sport i Eleven Sports 1 wyżej również w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w lipcu br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 1,12 proc., po spadku o 43,72 proc.
Drugi był Polsat Sport (0,51 proc.; + 41,67 proc.), który awansował z trzeciej lokaty. Podium uzupełnia Eleven Sports 1 (0,31 proc.; + 93,75 proc.), który awansował z miejsca piątego.
W tym ujęciu największy wzrost zanotował Eleven Sports 2 - o 200 proc. do 0,03 proc. Z kolei najwięcej stracił tutaj Eurosport 2 (82,61 proc. do 0,04 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-lipiec-2022-polo-tv-lider,7169790671874177a ##
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 2,91 proc. (spadek o 25,19 proc.).











