Polo TV zwiększa przewagę nad konkurencją. Duży wzrost oglądalności Eska Rock TV

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w kwietniu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, a najwięcej stracił kanał 4Fun Gold Hits - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV zwiększa przewagę nad konkurencją. Duży wzrost oglądalności Eska Rock TV

Udział naziemnego kanału Polo TV w kwietniu 2019 roku wyniósł 0,67 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 4,06 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,40 proc., po spadku o 16,21 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,13 proc. (wynik tego kanału względem kwietnia 2018 roku zmalał o 23,78 proc.).

Czwarte miejsce zajął kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,09 proc. (spadek o 31,82 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-lifestylowych-marzec-2019-tvn-style-liderem,7171089027442817a_1 ##

Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Eska Rock TV, której średni udział poszedł do góry o 733,33 proc. do 0,03 proc. Kanał ten w zestawieniu awansował z 18. na 12. lokatę.

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału 4Fun Gold Hits - o 52,08 proc. do 0,02 proc. udziału. Stacja ta zajęła 13. lokatę (po spadku z 9.).

grafika

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w kwietniu br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 3,83 proc., wyniósł 0,98 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,73 proc. (do góry o 20,48 proc.). Podium uzupełnia kanał Disco Polo Music (0,21 proc. udziału; + 10,75 proc.), który awansował z czwartej lokaty.

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 214,29 proc. do 0,02 proc., w tej grupie też miał kanał Eska Rock TV. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciła stacja VH 1 - było to 57,14 proc. do 0,003 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję