„MasterChef Junior 4” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 3 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,78 mln osób, co przełożyło się na 10,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-2019-rekordowa-ogladalnosc-reality-show-tvn7-hit,7171102599932033a ##
Do tej pory największą widownię przyciągnął drugi odcinek programu, który śledziło średnio 2,03 mln widzów.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej trzeciej edycji talent-show stracił 290 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki tejże produkcji oglądało średnio 2,07 mln osób, a ich udział wynosił 12,17 proc. w 4+, 16,65 proc. w 16-49 oraz 13,67 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-agent-gwiazdy-reality-show-tvn-stracilo-230-tys-widzow,7171103889561729a ##
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 4” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 z udziałem na poziomie 15,41 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych”. Drugi jest Polsat (10,19 proc.; „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (5,19 proc.; filmy fabularne).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest już jednak liderem.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/odwroceni-ojcowie-i-corki-nowy-serial-ogladalnosc-tvn,7171105244903041a ##












