Aktualnie wieczorny program TVP Info „Nie da się ukryć” emitowany jest codziennie o godz. 21.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 18 kwietnia 2018 roku wyniosła 438 tys. osób, co przełożyło się na 2,79 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ewa-bugala-wraca-do-telewizji-polskiej-ma-pracowac-w-biurze-prasowym ##
Najpopularniejsze wydanie informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 2 stycznia br. - obejrzało je 672 tys. widzów.

Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Magdalenę Wierzchowską i Piotra Pawelca wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 1,80 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,55 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rafala-rafal-b-w-wiadomosciach-opisywano-jako-mezczyzna-bedzie-skarga-do-krrit ##
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. W grupie komercyjnej 16-49 pierwszy jest TVN24, który ma przewagę nad drugim TVP Info.

„Nie da się ukryć” to program publicystyczny, w którym pokazywane są materiały reporterów TVP, które szerzej omawiają wydarzenia z ostatnich dni. Każdy odcinek posiada inny temat przewodni.
Gospodarzami audycji są: Piotr Pawelec i Magdalena Wierzchowska. Wcześniej serwis prowadziła również Ewa Bugała, która byłą jego szefową.











