Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 10” mogli oglądać w piątki o godz. 20.45, w okresie od 1 marca do 31 maja br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, serial oglądało średnio 1,40 mln widzów, co przełożyło się na 9,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,93 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/na-dobre-i-na-zle-tvp2-ogladalnosc-nowy-sezon-3-6-mln-widzow,7171065378772609a ##
Największą widownię zgromadził odcinek z 12 kwietnia br., który przyciągnął przed ekrany 1,62 mln widzów.

Dla porównania, ósmy sezon „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,69 mln osób, co przełożyło się na 11,73 proc. udziału w 4+, 8,44 proc. w 16-49 i 9,97 proc. w 16-59. Wówczas w głównej roli w produkcji występowała jeszcze Joanna Kulig - aktorka po dziewiątym sezonie podjęła decyzję o rezygnacji z tej roli.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/stulecie-winnych-2-83-mln-widzow-tvp1-liderem,7171067345720961a ##
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, który nadawał wówczas gł. „Taniec z gwiazdami” i filmy fabularne, co dało mu 16,97 proc. udziału. Trzeci był jest TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,58 proc.), a czwarte miejsce zajęła TVP1 (gł. teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”; 7,90 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 Dwójka była czwarta, a w grupie 16-59 lat stacja zajęła trzecią lokatę.
Wpływy reklamowe z 13 odcinków „O mnie się nie martw 10” wyniosły 8,25 mln zł. Dla porównania ósma seria zarobiła z reklam 7,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-tanca-z-gwiazdami-program-polsatu-nadal-liderem,7171070540089473a ##












