Średnia widownia pierwszych trzech odcinków „Przyjaciół na zawsze”, wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2020 roku wyniosła 650 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 7,19 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele o godz. 16.15.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 13 września. Śledziło go średnio 733 tys. osób.

TVP2 w czasie emisji „Przyjaciół na zawsze” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 (7,23 proc.), trzeci - Polsat (7,02 proc.), a czwarty - TVN (5,30 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.
„Przyjaciele na zawsze” to teleturniej, w którym gwiazdy odwiedzają przyjaciół z dzieciństwa i bliskie sobie miejsca w rodzinnych okolicach - dom, podwórko, podstawówkę, klub sportowy czy Dom Kultury. By wesprzeć lokalną społeczność, skrzykują grupę najbliższych przyjaciół z dawnych lat i razem jadą do studia Telewizji Polskiej, by zagrać o nagrody pieniężne na wybrany cel charytatywny. Do wygrania jest w 35 tys. zł.

Gospodarzem „Przyjaciół na zawsze” jest Łukasz Nowicki, który aktualnie w TVP jest prowadzącym „Postaw na milion”, a także wraz z Idą Nowakowską jest jedną z par gospodarzy „Pytania na śniadanie”. Aktor również gra w serialu „Barwy szczęścia”.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-i-tvp2-jesienna-ramowka-nowosci-i-kontynuacje-opinie-kurski,7170483598198913a ##











