TVP1 i TVN liderami w prime-time, duży wzrost TVP2. Stacje newsowe w dół

Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego wiosną 2023 roku w prime-time w grupie 4+ zajęła TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 pierwszy był TVN. Wyraźne spadki w czołówce zanotowały TVP Info, TVN24  i Polsat News - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w okresie od 27 lutego do 9 maja 2023 roku w codziennym paśmie między godz. 19.00 a 23.00 zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem okresu od 28 lutego do 10 maja 2022 roku zmniejszył się o 4,06 proc. i wyniósł 9,22 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła stacja TVN, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,28 proc. do 9,15 proc.

Podium uzupełnia TVP2. Udział stacji w analizowanym okresie wyniósł 8,49 proc. (do góry o 18,08 proc.). Z kolei czwarty Polsat miał 6,49 proc. udziału (- 9,36 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/streaming-w-polsce-co-ogladamy-gdzie-hity,7169652443620993a ##

Łączny udział czterech największych stacji w prime-time zmniejszył się z 33,42 proc. w okresie od 28 lutego do 10 maja 2022 roku do 33,35 proc. w okresie od 27 lutego do 9 maja 2023 roku.

Duże spadki stacji newsowych

Z piątego na siódme miejsce spadł kanał TVP Info, którego udział zmniejszył się o 24,44 proc. do 4,02 proc. Oczko niżej znalazło się TVN24 (3,69 proc. udziału; - 22,48 proc.), które przed rokiem było szóste.

Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 13. miejsce spadł Polsat News (1,26 proc.; w dół o 34,72 proc.).

grafika

TVN na czele w 16-49, TVP2 wyprzedziła TVP1

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie 16-49 w analizowanym okresie w prime-time wyniósł 11,08 proc., po spadku o 0,27 proc.

Wynik drugiego Polsatu w badanym okresie zmniejszył się o 11,73 proc. do 7,30 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-8-15-maj-tvp1-hity-m-jak-milosc-eurowizja,7169651961534081a ##

Podium uzupełnia TVP2 (+ 12,40 proc. do 6,71 proc.), która wyprzedziła TVP1 (- 8,63 proc. do 5,72 proc.).

grafika

TVN pierwszy także w 16-59

Wśród widzów w grupie 16-59 w okresie od 27 lutego do 9 maja br. liderem także był TVN (- 0,39 proc. do 10,14 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele