4,6 mln osób oglądało ogłoszenie wyników wyborów w telewizji, najwięcej w TVP1. Wieczór wyborczy wygrał TVN24

Łącznie 4,60 mln widzów oglądało ogłoszenie sondażowych wyników drugiej tury wyborów samorządowych, które miało miejsce w niedzielę wieczorem. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów program poświęcony wyborom śledziło w TVP1, ale liderem całego rynku w tym paśmie był TVN pokazujący „MasterChefa” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Między umownie przyjętą godz. 21.00 a 21.10 wyniki badania exit poll zrealizowanego przez Ipsos transmitowało na żywo 8 kanałów. Ich łączna widownia wyniosła 4,60 mln oglądających, co przełożyło się na 27,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,89 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Najwięcej widzów ogłoszenie wyników oglądało w TVP1, która w całym rynku telewizyjnym zajęła miejsce drugie z widownią na poziomie 1,90 mln osób. Liderem w tym czasie z 2,60 mln oglądających był TVN pokazujący „MasterChefa” (stacja ta nie zdecydowała się przerwać swojego programu na czas ogłoszenia wyników, ale relacje u tego nadawcy można było śledzić w TVN24).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wybory-samorzadowe-ii-tura-wyniki-w-tvp-info-niestety-plazynski-przegral-dane-trzaskowskiego-i-jakiego-z-wiezien,7171205378373761a ##

Piąte i szóste miejsce w całym rynku zajęły stacje prezentujące wyniki badania exit poll. Odpowiednio były to takie kanały jak: wspomniany TVN24 (1,20 mln) i TVP Info (1,08 mln).

Kolejny był Polsat News, który w całym rynku zajął 11 lokatę (304 tys.), a następnie uplasowały się: WP (107 tys.; 23. miejsce), TVP Polonia (12 tys.; 76. miejsce) i TV Republika (2 tys.; 100. miejsce).

O wynikach wyborów informowała również Telewizja wPolsce.pl, ale kanał ten miał „zerową” oglądalność pomiędzy godz. 21.00 a 21.10.

grafika

W TVN24 specjalny program "Czas decyzji" (od 20.40 do 0.10) oglądało średnio 749 tys. widzów (6,49 udziału w rynku), w TVP Info wieczór wyborczy (od 19.57 do 23.49) 688 tys. widzów (5,08 udziału w rynku), a w Polsat News (20.50 - 22.28) - 212 tys. widzów (1,35 proc.).

Wyniki pierwszej tury wyborów śledziło 6,86 mln widzów

Wyniki pierwszej tury wyborów samorządowych badania exit poll 21 października br., zrealizowanego przez Ipsos - między umownie przyjętą godz. 21.00 a 21.09 - transmitowało na żywo 10 kanałów (oprócz powyższych stacji dodatkowo w otwartym Polsacie oraz w TVN24 BiS). Ich łączna widownia wyniosła 6,86 mln oglądających, co przełożyło się na 40,75 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 27,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 31,27 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów ogłoszenie wyników też oglądało w TVP1, która w całym rynku telewizyjnym również zajęła miejsce drugie z widownią na poziomie 1,96 mln osób.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji