OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC

OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem. Materiały stworzono w formie animacji. Pokazują one model okna PRISMATIC poprzez detale. Istotną rolę w realizacji odgrywają przeszklenie i światło, ujawniające najbardziej niezwykłe cechy produktu. Odbiorcy mają okazję poznać także najważniejsze jego atuty, do których należą ekologiczny charakter, korzystny stosunek ceny do jakości, zwiększona ekspozycja na światło dzięki specjalnej konstrukcji profili czy geometryczny design. Zarówno nowy wyrób, jak i jego właściwości są tu na pierwszym miejscu, skupiając na sobie blask całkiem dosłownie. – Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki OKNOPLAST jako lidera stolarki okiennej, który konsekwentnie realizuje strategię wprowadzania nowych, autorskich systemów. Jednocześnie chcemy zasygnalizować konsumentom, że mogą spodziewać się w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu – okna PRISMATIC, które w sprzedaży będzie dostępne w połowie lipca br. – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST. – Choć OKNOPLAST ma silną pozycję na rynku krajowym, doskonale zdajemy sobie sprawę, że należy umacniać ją cały czas – nowa kampania jest narzędziem, które z pewnością w tym pomoże – dodaje. Okno PRISMATIC zobaczymy na srebrnym ekranie Kampania będzie składać się ze spotów 8- i 30-sekundowych, które pojawią się w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca. Na potrzeby akcji powstała również strona internetowa, na której OKNOPLAST prezentuje główne cechy nowego okna. Zainteresowane osoby mogą zostawić tam swój adres e-mailowy, aby otrzymać więcej szczegółów dotyczących produktu oraz powiadomienie, gdy tylko zostanie on wprowadzony do sprzedaży. Nowy spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=-r64dNL4ol0 OKNOPLAST press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji