H2O Creative z kampanią Oleju Polskiego

Agencja H2O Creative wygrała przetarg firmy Komagra i zajmuje się kampanią Oleju Polskiego. Odpowiada za koncept kreatywny kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego we współpracy z domem produkcyjnym, a także przygotowanie dedykowanego kampanii KV. Współpraca ma charakter projektowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
H2O Creative z kampanią Oleju Polskiego

Spot w wersji 15” i 30” stanowi nowe otwarcie komunikacyjne dla marki Oleju Polskiego. Zespół agencji opracował koncept kreatywny jak i odpowiadał za cały proces nadzoru produkcyjnego – od nagrania, po montaż i przygotowanie materiału do emisji.  Jako uzupełnienie kampanii przygotowany został również nowy key visual stanowiący bazę dla wszystkich pozostałych materiałów brandowych on- i offline. 

Celem kampanii jest podkreślenie polskiego pochodzenia oleju oraz wysokiej jakości kryjącej się w każdej butelce. Kolejnym elementem mającym wzmocnić polskość produktu jest ścieżka dźwiękowa, bazująca na odpowiednio zmodyfikowanym znanym klasyku zespołu Czerwone Gitary – „Jestem z miasta” 

Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Key Story. Kampania potrwa do końca roku. 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"