Współpraca obejmuje planowanie i realizację działań public relations wspierających launching nowych modeli elektronarzędzi wykorzystujących technologię litowo-jonową. Realizacja programu PR w tym zakresie ma potrwać do końca bieżącego roku. Zespołem odpowiedzialnym za program komunikacyjny dla Bosch będzie kierować Dorota Ciszek, konsultant On Board PR.
Podpisanie umowy jest wynikiem wcześniejszej, udanej współpracy- m.in. udziału On Board PR w realizacji polskiej edycji międzynarodowej kampanii Bosch "One battery for free" adresowanej do użytkowników profesjonalnych elektronarzędzi akumulatorowych.
Robert Bosch jest spółką należącą do Grupy Bosch skupiającej producentów działających m.in. w branży części samochodowych, techniki grzewczej, elektronarzędzi, systemów zabezpieczeń. Robert Bosch zajmuje się sprzedażą elektronarzędzi marek Bosch, Skil i Dremel. Portfolio produktów obejmuje elektronarzędzia dla profesjonalistów, majsterkowiczów oraz narzędzia ogrodowe i osprzęt.












