On Board PR odpowiada za drugą edycję kampanii „Zielone Okno”

On Board PR będzie odpowiedzialny za realizację drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno - wyrzuć rtęć ze swojego życia”, której celem jest podniesienie świadomości Polaków na temat szkodliwego wpływu rtęci na człowieka i środowisko.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja przedłużyła umowę na przygotowanie strategii i realizację drugiej edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej „Zielone Okno”. Celem kampanii jest edukacja na temat występowania rtęci w naszym najbliższym otoczeniu oraz wpływu tego toksycznego pierwiastka na człowieka i środowisko.

Do zadań agencji należy przygotowanie strategii komunikacji, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz koordynacja działań związanych z kampanią.

Inicjatorem kampanii jest firma eco in. Za realizację projektu z ramienia On Board PR Ecco Network odpowiedzialny jest zespół Anny Dostatniej z działu Retail & Entertainment, prowadzonego przez Tomasza Lisa.

Umowa została zawarta od początku do końca roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu