On Board PR promuje elektronarzędzia Bosch

Agencja On Board PR Ecco rozpoczęła realizację w Polsce nowej kampanii profesjonalnych elektronarzędzi Bosch. Prowadzi ją wspólnie z niemiecką firmą Jeschenko MedienAgentur.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tegoroczna kampania promująca w Polsce elektronarzędzia Bosch jest podzielona na trzy etapy: działania media relations dla produktów wprowadzanych na nasz rynek, niestandardowe działania komunikacyjne oraz program „1000 narzędzi dla 1000 testerów”. Cały projekt ma na celu wzmocnienie znajomości elektronarzędzi Bosch z linii niebieskiej, przeznaczonej dla profesjonalistów.

Za realizację wszystkich etapów kampanii odpowiada w On Board PR Ecco zespół Doroty Ciszek. Agencja od kilku lat prowadzi projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu