Onet.pl z Web.de

Dzięki porozumieniu Onet.pl i portalu WEB.DE polscy reklamodawcy uzyskali dostęp do paneuropejskiej sieci reklamowej, obecnej w 23 europejskich krajach, wśród 70 milionów potencjalnych klientów

masz
masz
Udostępnij artykuł:

- Cieszymy się, że w rok po wejściu Polski do Unii Europejskiej, możemy ogłosić naszą współpracę z Onet.pl. Polski rynek internetowy jest jednym z najprężniej rozwijających się rynków Europy Wschodniej. Porozumienie WEB.DE z Onet.pl to niezwykle atrakcyjna oferta zarówno dla międzynarodowych firm, które pragną zaistnieć na tym rynku, jak i dla polskich reklamodawców, którzy chcą wejść na rynek europejski - mówi Matthias Ehrlich, Członek Zarządu i Szef Działu Sprzedaży WEB.DE.

Łukasz Wejchert, Prezes Zarządu Onet.pl: W rok po wejściu do struktur unijnych, oferujemy naszym klientom nieograniczony dostęp do rynków europejskich. Pragniemy stać się partnerem zarówno dla firm krajowych, jak i czołowych reklamodawców z państw zjednoczonej Europy. Ta oferta jest atrakcyjna zwłaszcza dla agencji i biur turystycznych, sieci hotelowych czy linii lotniczych. Będziemy skutecznie konkurować ze światowymi potentatami branży reklamowej.

Dzięki połączonym potencjałom, doświadczeniu oraz know-how Onet.pl i WEB.DE, reklamodawcy będą mogli prezentować swoje oferty poprzez największe domy mediowe w Paryżu, Londynie czy Berlinie.

Piotr Welc, Dyrektor ds. Projektów Marketingowych Onet.pl podkreśla: Zaproszenie do współpracy z europejską elitą jest dla nas potwierdzeniem statusu, na który rzetelnie zapracowaliśmy - dzięki WEB.DE, na zasadach partnerskich nawiązujemy współpracę z liderami lokalnych rynków. Teraz możemy przedstawić naszym klientom ofertę o niespotykanej dotąd, w realiach polskich, skali. Już po 48 godzinach od zlecenia reklamodawcy mogą spodziewać się efektywnego odbioru swoich kampanii przez 70 milionów użytkowników internetu:  to dziesięciokrotnie więcej, niż mogliśmy im zaoferować na rynku krajowym!.

WEB.DE obok wiodących europejskich portali: Wanadoo Group (działającego na rynku francuskim, brytyjskim, hiszpańskim i holenderskim), Libero Italy, Austria.com Group i szwajcarskiego Bluewin, koordynuje wspólne działania oraz współpracę w zakresie marketingowo-reklamowym.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"