Opcom przygotował kampanię leku Lizymax

Agencja reklamowa Opcom wygrała trzyetapowy przetarg na realizację spotu dla Lizymax - nowego leku przeciwbólowego grupy Hasco-Lek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Opcom przygotował kampanię leku Lizymax

Opcom odpowiedzialny jest za strategię, koncepcję kreatywną oraz realizację spotów długości 30 i 15 sekund które komunikują innowacyjność, szybkość i siłę działania leku. Emisja reklam trwa od początku lutego.

Koncept kampanii Hasco-Lek przygotował - Łukasz Gręda, strategię do kampanii - Anna Kilian-Szydełko. Projekt po stronie agencji koordynuje Katarzyna Brożyna.

Hasco-Lek do obsługi mediowej wybrał w ostatnim czasie dom mediowy Havas Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"