Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę internetową oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Wcześniej markę w tym zakresie obsługiwała agencja FaceAddicted.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz

Poza stroną internetową oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.

Agencja odpowiedzialna jest również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na fanpage’u facebookowym „Łowicz. Samo najlepsze”.

Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceAaddicted.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?