Opinie użytkowników koniecznością

Około 68 procent konsumentów kupujących w sieci, przed dokonaniemzakupu czyta co najmniej cztery opinie innych użytkowników na tematdanego produktu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Blisko 1/4 respondentów czyta co najmniej osiem takich opinii -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na wspólne badaniefirm e-tailing group i Power Reviews.

22 procent badanych stwierdziło, że zawsze przed dokonaniemzakupu czyta opinie innych użytkowników, podczas gdy 43 procentrobi to w większości przypadków, 24 procent czasami, a 9 procentrzadko. Zaledwie 2 procent respondentów w ogóle nie jestzainteresowanych opiniami innych internautów.

Z kolei internetowi sprzedawcy pytani o trzy najważniejszeczynniki, dla których dodali na swoich stronach możliwośćumieszczania przez klientów własnych opinii, najczęściej wskazywalina chęć poprawy odbioru własnej marki, budowanie lojalności zkonsumentem, zwiększenie sprzedaży oraz uzyskanie przewagi nadkonkurencją.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"