Podstawowym czynnikiem znaczącego wzrostu przychodów jest przesunięcie piku sprzedaży sezonowej względem zeszłorocznego szczytu wymiany opon na letnie. Szczyt zamówień w 2016 roku przypadł po świętach wielkanocnych i skumulował się w pierwszych dwóch tygodniach kwietnia, co związane było zarazem ze wzrostem temperatur w tym okresie.
- W tym roku sezon rozłożył się na dwa miesiące tj. drugą połowę marca oraz pierwsze dwa tygodnie kwietnia - mówi Dariusz Topolewski, Prezes Zarządu OPONEO.PL S.A. Na przesunięcie sezonu wpływ miały warunki pogodowe oraz kalendarz świąteczny – dodaje Prezes OPONEO.PL.
Nie bez znaczenia jest również wzrost rozpoznawalności marki OPONEO, który wynika z prowadzonych działań e-marketingowych oraz realizowanej, już po raz trzeci, kampanii telewizyjnej. Firma spodziewa się wzrostu efektu w/w działań, gdyż w przypadku reklamy telewizyjnej ocena jej skuteczności będzie osiągalna po pełnym cyklu średniego zużycia opon, czyli około 3,5 lat.

Spółka rozszerzyła również ofertę własnego magazynu, poprzez zwiększenie różnorodności indeksów.
- Wcześniej niż w latach ubiegłych dokonaliśmy zatowarowania na sezon wiosenny, w następstwie czego zaoferowaliśmy naszym klientom dużo szybciej atrakcyjną i konkurencyjną ofertę opon – informuje Łukasz Maroszek, Zastępca Dyrektora Handlowego OPONEO.PL S.A.
dostarczył

infoWire.pl











