'Optymizm to połowa sukcesu' w kampanii Poznania

W prasie, internecie i na outdoorze rozpoczęła się wizerunkowakampania reklamowa Poznania. Akcja przebiega pod hasłem "Optymizmto połowa sukcesu, reszta to know how".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku listopada wizerunkowa kampania reklamowaPoznania podkreśla, że jest to miasto, w którym dobrze się mieszka,a korzystne warunki gospodarcze sprzyjają podejmowaniu pracy izakładaniu firm. Przekaz pod hasłem "Optymizm to połowa sukcesu,reszta to know how" opiera się na danych statystycznych iinformacjach z rankingów prasowych. Natomiast oprawa graficznawykorzystuje nowy logotyp Poznania.

Akcja obejmuje prasę (Forbes, Architektura Murator, 2+3D,Personel i Zarządzanie, Elle Decoration, Playboy, Polityka,Computer World, Media i Marketing Polska, Harvard Business ReviewPolska), internet (serwisy czasopism objętych kampanią, pulsbiznesu, money.pl, tvn24, Pakiet Biz w sieci BizonMedia), outdoor(nośniki w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach,Szczecinie i na Górnym Śląsku) oraz działania ambientowe. Kreacjąoraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajęła sięagencja reklamowa Just.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela