Orzeźwiające herbatki Celiko w nowych opakowaniach.

Orchidea Creative Group przygotowała dla firmy Celiko świeży design opakowań granulowanych herbatek, obecnych już na rynku i dobrze znanych konsumentom.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rebranding obejmował zaprojektowanie nowego logotypu – połączonego jednak nadal z nazwą firmy, który nadałby nowoczesnego wyglądu torebkom, zawierającym kolorowe granulki. Dynamiczne, przykuwające spojrzenie soczyste barwy, zsynchronizowane zostały na nim z opływową czcionką, przywodzącą na myśl świeżość i dynamikę. Przygotowane opakowania akcentują swoim designem orzeźwiający charakter i soczysty smak herbatek Celiko. Sposób zwizualizowania na nich owoców, oddających graficznie poszczególne rodzaje napoju, zachęca do sięgnięcia po każde z nowych opakowań i delektowania się różnorodnymi smakami herbacianego naparu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji