OSM Łowicz sponsorem „MasterChef Nastolatki”

Spółdzielnia Mleczarska OSM Łowicz we współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza działania branded content o kolejny format „MasterChef Nastolatki” (TVN(). Marka pojawi się w programie jako sponsor główny. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Spark Foundry.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OSM Łowicz sponsorem „MasterChef Nastolatki”

„MasterChef Nastolatki” to nowa wersja programu kulinarnego TVN, w którym o nagrodę główną powalczą kucharze w wieku 13-17 lat. Umiejętności uczestników oceniać będą: Michel Moran, Tomasz Jakubiak, Dorota Szelągowska. Gościnnie w programie wystąpią m.in. Martyna Wojciechowska i Ewa Chodakowska. W nowym show zadebiutuje również influencer Michał "Rozkoszny" Korkosz – twórca bloga, autor książek kulinarnych i przepisów, które podbiły social media. Premierę pierwszego odcinka „MasterChef Nastolatki” będzie można oglądać o godzinie 20.00 na antenie TVN od 3 marca.

- „MasterChef Nastolatki” to format bliski wartościom naszej firmy. Program przedstawia nastolatków od twórczej i pracowitej strony, pełnych pasji i ciekawych pomysłów. Produkty OSM Łowicz będą nieodłącznym elementem kulinarnych zmagań młodych uczestników, którzy lubią gotować zdrowo i inspirują do tego innych. Myślę, że ten format pozwala odwrócić dotychczasową narrację o młodzieży, ukazując ich z pozytywnej perspektywy – dodaje Anna Siuda, kierownik marketingu OSM Łowicz.

OSM Łowicz dostarcza na plan programu swoje produkty nabiałowe, z których przez cały sezon korzystać będą uczestnicy podczas przygotowywania dań. Uzupełnieniem działań z zakresu product placement, będzie seria billboardów sponsorskich. Zaplanowane są również działania digitalowe, a w tym komunikacja w mediach społecznościowych stacji TVN oraz programu „MasterChef Nastolatki”.

To już kolejna tego typu współpraca OSM Łowicz z agencją LiquidThread, z którą związana jest od 2018 roku. Marka była już obecna w poprzednich edycjach programu „MasterChef”. Produkty OSM Łowicz były lokowane również w formatach śniadaniowych („Pytanie na Śniadanie”, „Dzień Dobry TVN”), programie „Magia Świąt”, a także podczas większych wydarzeń telewizyjnych tj. „Wakacyjna Trasa Dwójki” czy „Sylwester Marzeń TVP”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style