Oświadczenie ZyXELa w sprawie luki zabezpieczeń Shellshock

Bramy i produkty komunikacyjne oraz szerokopasmowe marki ZyXEL nie są podatne na lukę zabezpieczeń o nazwie Shellshock.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

ZyXEL Communications zapewnia swoich klientów, że bramy i produkty komunikacyjne oraz szerokopasmowe nie są narażone na ryzyko ataku poprzez odkrytą 24 września 2014 r. lukę zabezpieczeń Shellshock. Zagrożenie to jest związane z dziurawą powłoką systemową Bash na komputerach i serwerach, pracujących pod kontrolą systemów operacyjnych Linux, OS X i Unix. Cyberprzestępcy dzięki tej luce mogą przejąć kontrolę nad komputerem i pozyskać dane, np. hasła, numery kart kredytowych, kontakty itp. lub zainstalować w pamięci złośliwe oprogramowanie do przeprowadzania ataków typu DDoS lub do innych niepożądanych akcji bez wiedzy użytkowników.

ZyXEL jest świadomy zagrożeń, dlatego stale pracuje nad zwiększaniem poziomu zabezpieczeń. Aby wzmocnić ochronę przed atakami ZyXEL wprowadził nową aktualizację, która od 7 października jest dostępna dla kontrolerów WLAN (seria NXC) oraz punktów dostępowych (seria NWA3000-N i NWA5000-N).

ZyXEL będzie w dalszym ciągu monitorował zagrożenie, jakim jest Shellshock i w razie potrzeby dostarczy do klientów kolejne aktualizacje. W celu zapewnienia optymalnego bezpieczeństwa infrastruktury sieciowej ZyXEL zaleca ograniczenie dostępu w chronionych sieciach tylko dla zaufanych użytkowników.

Więcej informacji o rozwiązaniach marki ZyXEL można znaleźć na stronie www.zyxel.pl.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii