Bohaterami spotów otoMoto.pl są właściciele różnych typów aut - od sportowych, przez miejskie i rodzinne, po dostawcze. Każdy z nich opowiada o tym, co ceni sobie w kupionym właśnie pojeździe. Różnorodność preferencji użytkowników szukających wymarzonego samochodu podkreśla hasło kampanii - „Tu znajduje się każdy model”.
W połowie kwietnia br. otoMoto.pl ruszyło w zupełnie nowej odsłonie, zmieniło się też logo serwisu (więcej na ten temat), co przez ostatni miesiąc promowały reklamy pod hasłem „Zmieniamy się w dobrym kierunku (więcej o tym).
Obecny etap kampanii obejmuje telewizję (TVP1, TVN, Polsat i kanały tematyczne), internet (desktopowe i mobilne wersje różnych serwisów), a w czerwcu będzie też prowadzony na outdoorze (m.in. billboardy, siatki wielkoformatowe, nośniki na autobusach). Potrwa do końca czerwca.

Kreacją reklam zajęła się agencja 23heroes, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.











