P&G szuka agencji

Firma Procter & Gamble poszukuje agencji reklamowej, którazajęłaby się internetową globalną kampanią marketingową marki Head& Shoulders.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma zwróciła się do wielu agencji o zasięgu globalnym zbriefem obejmującym cyfrową strategię, rozwój strony internetowejoraz reklamą online na międzynarodowych rynkach - informuje serwisBrand Republic.

Planując nową kampanię P&G chce wykorzystać fakt, że Head& Shoulders jest obecnie największą na świecie markąpielęgnacji włosów.

W ubiegłym roku przyniosła ona sprzedaż wartości ponad 50milionów funtów, co dało 9 procent udziałów na rynku szamponów iodżywek.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online