Packard Bell: nowe notebooki EasyNote NS

Firma Packard Bell wprowadza do sprzedaży nowe notebooki serii EasyNote NS.

km
km
Udostępnij artykuł:

Urządzenia z rodziny EasyNote NS wyposażone są w 14-calowy ekran umożliwiający wyświetlanie obrazu w rozdzielczości 1366x768 punktów, procesory Intel Core drugiej generacji, karty graficzne Nvidia GeForce GT 520M lub GT 540M, dysk twardy o pojemności do 750 GB. 3 lub 4 GB pamięci RAM oraz opcjonalnie napęd optyczny Blu-ray.

Ponadto notebooki EasyNote NS posiadają 3 porty USB, w tym jeden zgodny ze standardem USB 3.0, gniazdo Ethernet, wbudowany moduł WiFi, Bluetooth 3.0, wbudowaną kamerkę i mikrofon, a także płytkę dotykową z obsługą technologii wielodotyku.

grafika

W notebookach zastosowano technologię Nvidia Optimus, która odpowiada za automatyczne przełączanie się pomiędzy zintegrowanym z jednostką centralną GPU a dedykowaną kartą graficzną GeForce 500. To rozwiązanie ma zapewniać płynne działanie gier 3D i do 4 godzin pracy na baterii.

Obudowy laptopów EasyNote NS są dostępne w trzech wersjach kolorystycznych – czerwonej, czarnej i białej. Uzupełnieniem jest dodawana za darmo pełna wersja pakietu graficznego Adobe Photoshop Elements 8, narzędzia do obróbki i edycji zdjęć.

Notebooki Packard Bell EasyNote NS będą dostępne w sprzedaży w Polsce od kwietnia bieżącego roku. Przykładowe konfiguracje oraz sugerowane ceny brutto:

 

* nazwa kodowa - Intel Sandy Bridge

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Bartłomiej Topa i Katarzyna Herman w spocie kampanii "Spokojne Święta"

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej