Paola "owocuje przyjemnością" w nowej kampanii

Z początkiem listopada ruszyła kampania reklamowa syropów Paola z witaminami obejmująca billboardy sponsorskie i w telewizji i dedykowany konkurs w RMF FM. Działania przygotowały agencje Bogaczewicz, Grandes Ideas i Refocus.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Paola "owocuje przyjemnością" w nowej kampanii

Billboardy sponsorskie emitowane będą w telewizji w trakcie popularnych programów śniadaniowych: "Pytanie na śniadanie" w TVP oraz "Dzień dobry TVN". Dodatkowo od 9 listopada wystartuje kulinarny konkurs w radiu RMF FM „wyślij przepis na owocową przyjemność z Paolą”.

Kampania promuje syropy Paola wzbogacone o kompleks witamin lub funkcje, które wspomagają funkcjonowanie organizmu. Dostępnych jest osiem różnych smaków o pojemności 430 ml: malina, malina z cytryną, malina z lipą, żurawina, malina z żurawiną, truskawka, wiśnia oraz czarna porzeczka.

Za koncepcję kreatywną i realizację spotu odpowiadała agencja Bogaczewicz, za planowanie i zakup mediów Grandes Ideas, a za obsługę social mediów Refocus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"