Paralotna dla Readers Digest

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja Paralotna przygotowała kampanię dla Przeglądu Readers Digest. Celem kampanii jest zwiększenie ilości osob, które otworzą kopertę i zapoznają się z nowym pakietem RD. W tej edycji loterii nagroda jest najwyższa w historii.

Grupa docelowa to głównie kobiety w wieku 45 - 55 lat, mieszkanki miast. Kampania ma uświadomić konsumentom, że wielka wygrana jest w zasięgu ręki, a pieniądze właściwie leżą w ich skrzynce pocztowej.

Przedstawiciel klienta odpowiedzialny za kalmpanię to Jacek Tomczuk. Ze strony agencji za kampanie odpowiedzialna jest Agnieszka Warulik. Za kreacje odpowiadają Dyr. Kreatywni: Michał Holewjusz i Paweł Lis; Copywriter: Michał Holewjusz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu