Partner of Promotion dla Genertel

Włoska firma ubezpieczeniowa Genertel, właściciel marki ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, rozpoczęła współpracę z agencją Partner of Promotion.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion dla Genertel

Agencja Partner of Promotion w ramach współpracy odpowiedzialna jest za kompleksowe działania PR dla Redclick w Polsce, w tym między innymi za prowadzenie biura prasowego, organizację eventów oraz projekty specjalne.  

Genertel to firma należąca do włoskiej Grupy Generali. Powstała w 1994 r. i jako pierwsza we Włoszech sprzedawała polisy przez telefon i internet. Do Polski Genertel wchodzi z nową marką ubezpieczeń komunikacyjnych Redclick, która jeszcze w tym roku zadebiutuje na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa