„Party Challenge” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)

Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa piwa Desperados (Grupa Żywiec) pod hasłem „Party Challenge”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Good, Opus Film, K2, Media Vest i Roots PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Party Challenge” w imprezowej kampanii piwa Desperados (wideo)

Kampania jest oparta na charakterystycznym dla komunikacji marketingowej piwa Desperados motywie imprez. Akcja obejmie konkurs, w którym nocne kluby z czterech miast konkurować będą o miano najlepszego organizatora wydarzeń imprezowych. Informują o tym reklamy zapowiadające „pojedynek na brzmienia, pojedynek na emocje, pojedynek na wyobraźnię”.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (m.in. social media) oraz na outdoorze.

Kreacją spotu zajęła się agencja Good, a produkcją - dom produkcyjny Opus Film. Za działania w internecie odpowiada agencja K2, za działania PR - agencja Roots PR, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"