Powiększenie zespołu (w ostatnich dniach dołączył też do niego Tomasz Kryń) jest kolejnym krokiem w kierunku rozwoju oferty Yieldbird.
W sierpniu br. firma poszerzyła zakres świadczonych usług o wsparcie strategiczne wydawców w zakresie optymalizacji produktu oraz łączenia sprzedaży bezpośredniej reklam z reklamą programatyczną. Proponuje też monetyzację ruchu zagranicznego, jako istotnego źródła dodatkowego przychodu. Rozwija też usługi związane z dedykowanymi aplikacjami w obszarze adtech.
Nowi członkowie zespołu skoncentrują się na rozwoju oferty programmatic premium, wsparciu wydawców w doborze nowych optymalnych rozwiązań, a także rozwoju technologicznym platformy Yieldbird.
Paulina Kupisz objęła stanowisko publisher managera. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie relacji z wydawcami i dostarczanie im nowych rozwiązań. Wcześniej zajmowała się analizą rynku latynoamerykańskiego, pracowała jako tłumacz i copywriter w środowisku startupowym oraz account manager dla klientów angielsko- i hiszpańskojęzycznych.

Do zespołu developerów software studio Codest, działającej w ramach grupy AdTaily, dołącza Paweł Wal. Doświadczony w tworzeniu i wdrażaniu aplikacji typu CRM oraz webowych narzędzi do analizy i dystrybucji danych. Jako ruby on rails developer, zajmie się wsparciem rozwoju platformy Yieldbird. Ma to związek z coraz większym zainteresowaniem wydawców oprogramowaniem, które automatyzuje obsługę kampanii reklamowych i wspomaga zespoły sprzedażowe.
Przez ostatnie dwa lata Paweł Wal pracował jako full stack developer w MadeOnMoon.











