Paulina Wodzyńska-Chikhi head of digital w Media Group

Paulina Wodzyńska-Chikhi objęła stanowisko head of digital w domu mediowym Media Group.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paulina Wodzyńska-Chikhi head of digital w Media Group
Paulina Wodzyńska-Chikhi

Paulina Wodzyńska-Chikhi odpowiadać będzie między innymi za koordynowanie i wdrażanie działań performencowych zespołu. Awansowała z pozycji digital media managera, zastępując Łukasza Chwiszczuka, który przeszedł do do agencji Social Tigers. W związku z tym, Media Group zmieniło strukturę zarządzania działem digital.

Wodzyńska posiada ponad 6-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii digitalowych, w tym w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google, programmatic, jak i z obszaru mediów społecznościowych, tj,: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Realizowała projekty m.in. dla Orange, Johnson & Johnson, Colgate, Colian, Soraya, Enea oraz NASK.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji