Startująca właśnie kampania programu bonusowego Payback ma na celu przekonanie jego uczestników, że warto zarejestrować swoją kartę. Tylko wtedy można bowiem korzystać ze wszystkich opcji, takich jak wymiana punktów na nagrody oraz otrzymywanie kuponów promocyjnych, ofert specjalnych i informacji o aktualnych promocjach i nowościach. Przez najbliższy miesiąc specjalne formularze rejestracyjne będą dostępne w punktach sprzedaży BP, Real, Apteka 1 i Mango Media.
W ramach kampanii rusza loteria dla osób, które do 22 marca zarejestrują swoje karty Payback. Do wygrania jest 5 voucherów o wartości 10 tys. zł do realizacji w biurze podróży oraz 2 tys. zestawów 10 tys. punktów Payback. Loterię będą promować ulotki i plakaty w punktach sprzedaży wybranych partnerów.
Kampania obejmuje też spot telewizyjny, który przez miesiąc będzie emitowany w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych. Kreację reklamy przygotowała agencja Ogilvy Action, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest












