PBC: Wyborcza najchętniej czytana

W drugim półroczu 2006 roku najchętniej czytanym dziennikiem w kraju była 'Gazeta Wyborcza'. Kto liderem wśród tygodników i miesięczników?

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W drugim półroczu 2006 roku najchętniej czytanym dziennikiem w kraju była 'Gazeta Wyborcza' – wynika z badania PBC General. Na lidera kategorii dzienniki wskazało 19,47 proc. respondentów. Na drugim miejscu znalazł się „Fakt” z czytelnictwem wynoszącym 18,62 proc. Trzecią pozycję zajął „Super Express” (8,66 proc.),a czwartą – „Dziennik” (8,06 proc.).  Dziennikiprocent respondentówGazeta Wyborcza19,47%Fakt18,62%Super Express8,66%Dziennik Polska Europa Świat8,06%Metro (dziennik bezpłatny)7,51%Przegląd Sportowy5,21%Rzeczpospolita5,20%Metropol (dziennik bezpłatny)4,17%Gazeta Prawna2,20%Giełda Samochodowa1,20%Gazeta Podatkowa0,95%Puls Biznesu0,54%Parkiet Gazeta Giełdy0,24%Wśród tygodników najchętniej czytany był „Tele Tydzień”, którego czytelnictwo wyniosło 35,89 proc. Kolejne miejsce zajęły: „Życie na Gorąco” (20,73 proc.). „Pani Domu” (19,17 proc.) i „Przyjaciółka” (18,02 proc.). Wśród tygodników opinii najwięcej czytelników miał „Newsweek” (10,72 proc.), co dało mu 8 miejsce w zestawieniu tygodników ogółem.  Tygodnikiprocent respondentówTele Tydzień35,89%Życie na Gorąco20,73%Pani Domu19,17%Przyjaciółka18,02%Chwila dla Ciebie16,73%NAJ15,25%Tina13,83%Newsweek10,72%Wprost9,97%Gala9,39%Auto Świat9,33%Tele-Świat9,30%Angora9,16%Polityka8,17%Twoje Imperium7,02%To i Owo6,13%Magazyn Telewizyjny Kurier TV5,33%Teleprogramy4,82%Super TV4,55%Takie jest Życie4,49%Przekrój4,35%Motor4,12%Rewia3,61%Gość Niedzielny3,57%Imperium TV3,43%Forum1,80%Tele Max1,59%Bella Relaks1,46%Świat i Ludzie1,33%Jarmark1,09%Tygodnik Siedlecki0,79%Anonse (wyd. pomorskie) - Tygodnik0,63%Panorama Leszczyńska0,58%Tygodnik Ostrołęcki0,56%Tygodnik Nr 10,31%Spośród dwutygodników najwięcej czytelników miało „Z Życia Wzięte” (11,48 proc.). Kolejne pozycje zajęły: „Viva” (10,42 proc.) i „Komputer Świat” (9,28 proc.).  Dwutygodnikiprocent respondentówZ Życia Wzięte11,48%Viva10,42%Komputer Świat9,28%Bravo6,21%Sukcesy i Porażki4,20%Bravo Sport3,82%Bravo Girl3,26%Świat Seriali2,73%Monitor Księgowego0,87%W kategorii miesięczników liderem była „Claudia”, którą w drugim półroczu zeszłego roku czytało 14,10 proc. respondentów. Na drugim miejscu znalazł się „Twój Styl” (11,97 proc.), na trzecim – „Cztery Kąty” (11,17 proc.), a na czwartym – „Olivia” (9,79 proc.).  Miesięcznikiprocent respondentówClaudia14,10%Twój Styl11,97%Cztery Kąty11,17%Olivia9,79%Poradnik Domowy9,37%Focus8,84%Mój Piękny Ogród7,57%Auto Moto7,17%Murator6,95%Świat Kobiety6,78%Mamo To Ja6,26%Dobre Rady5,73%Moje Mieszkanie5,73%CKM5,68%Avanti5,49%National Geographic4,99%Glamour4,71%CD Action4,60%Dziewczyna4,21%Auto Motor i Sport4,11%Ładny Dom4,09%Cosmopolitan4,05%Uroda3,67%Playboy3,60%Pani3,55%Zdrowie3,43%Twoje Dziecko3,43%PC Format3,37%M jak mieszkanie3,29%Popcorn3,27%Przegląd Reader's Digest3,24%Moje Gotowanie3,23%Dziecko3,08%Dom & Wnętrze3,06%Kuchnia3,03%Magazyn dla Rodziców Mam Dziecko3,03%Samo Zdrowie3,01%Joy2,90%Elle2,84%Komputer Świat Ekspert2,83%Cienie i Blaski2,82%Ogrody, Ogródki, Zieleńce2,73%Kwietnik2,72%Świat Motocykli2,46%Burda2,40%Twist2,40%Film2,38%Vita2,36%Rodzice2,32%Dobre Wnętrze2,01%Click1,92%Mój Piękny Dom1,89%Komputer Świat - Gry1,85%Zwierciadło1,84%Logo1,74%Majster1,61%Sekrety Serca1,56%Twój Maluszek1,51%Men's Health1,21%Zbuduj Dom1,16%Na ścieżkach życia1,15%Play1,04%Sól i Pieprz1,01%Elle Decoration0,95%Sukces0,90%Forbes0,89%Podróże0,85%Shape0,78%Voyage0,67%Fun Club0,63%Architektura-Murator0,61%Żagle0,50%Manager Magazin0,47%Jedynym odnotowanym w badaniu dwumiesięcznikiem był „Pani Domu Poleca”, który czytało 5,6 proc. respodentów.Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od lipca do grudnia 2006 roku na losowej próbie ogólnopolskiej osób w wieku 15 – 75 lat (23 553 przypadków), dobieranej z operatu PESEL i realizowanej do wyczerpania.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji