Arkadiusz Świostek nowym redaktorem naczelnym PCLab.pl, zastąpi Pawła Pilarczyka

Nowym redaktorem naczelnym PCLab.pl (Ringier Axel Springer Polska) od 4 listopada br. będzie Arkadiusz Świostek, dotychczasowy szef działu hardware i redakcyjnego laboratorium w segmencie technologicznym.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Świostek nowym redaktorem naczelnym PCLab.pl, zastąpi Pawła Pilarczyka
Arkadiusz Świostek

Arkadiusz Świostek jest związany z segmentem technologicznym RASP od ponad 10 lat. Najpierw pracował jako dziennikarz, a następnie jako redaktor. Obecnie jest szefem redakcyjnego laboratorium testowego, które realizuje testy sprzętu dla marek i serwisów segmentu technologicznego w Ringier Axel Springer Polska. Jednocześnie od ponad roku pełni funkcję wydawcy serwisu PCLab.pl i zarządza operacyjnie serwisem.

Paweł Paczuski, dyrektor zarządzający segmentem nowe technologie w Ringier Axel Springer Polska komentuje, że nowy redaktor naczelny to „profesjonalista, dziennikarz z szeroką wiedzą na temat technologii”.

- Arkadiusz będzie łączył swoje dotychczasowe funkcje z funkcją redaktora naczelnego PCLab.pl, co jest naturalną konsekwencją wydarzeń i odzwierciedla strategię rozwoju segmentu technologicznego. Życzę Arkowi powodzenia – jestem przekonany, że PCLab.pl pozostaje w rękach znakomitego specjalisty. Jednocześnie dziękuję Pawłowi Pilarczykowi za jego nieoceniony wkład w rozwój segmentu technologicznego - jego zaangażowanie i pasja pozwoliły nam zbudować wiele niezwykłych projektów - podkreśla Paczuski.

Serwis PCLab.pl założył Paweł Pilarczyk w 2002 roku. Siedem lat później - w 2009 roku serwis kupił Onet.pl. Obecnie portal jest częścią segmentu technologicznego Ringier Axel Springer Polska.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały