Peppermint Medical zmienia nazwę

Z końcem sierpnia br. agencja marketingu medycznego Peppermint Medical zmieni nazwę na HealthWay.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Jak podano w komunikacie 'to kolejny etap realizacji strategii rozwoju firmy, której celem jest całkowita koncentracja działalności na rynku farmacji i produktów zdrowotnych'. Od lipca 2005r. Peppermint Medical działał jako samodzielna firma, wcześniej przez rok stanowił dział medyczny agencji marketing services Peppermint, a obecnie następuje przekształcenie w HealthWay.

„Nowa nazwa ma na celu podkreślenie całkowitej koncentracji naszych działań na rynku farmacji. Health w nowej nazwie ma również szerszy kontekst od dotychczasowej nazwy Medical, pozwala na rozszerzenie zakresu działań na szeroko pojęty rynek produktów zdrowotnych. Rozszerzona nazwa HealthWay Healthcare Marketing&Advertising wskazuje również obszar specjalizacji w zakresie efektywnych i kreatywnych rozwiązań marketingowych oraz sprzedażowych - mówi Mariusz Cierniak – Prezes agencji HealthWay. - „Naszą przewagą konkurencyjną jest to, że jesteśmy pierwszą w Polsce agencją specjalizującą się w działaniach marketingowych wyłącznie dla rynku farmaceutycznego i medycznego, posiadającą bardzo silne zaplecze merytoryczne i strategiczne” – dodaje.

Zakres działań agencji marketingu medycznego HealthWay obejmie obszar reklamy farmaceutycznej kierowanej do pacjentów, lekarzy, farmaceutów oraz wsparcia sprzedaży. HealthWay oferuje usługi doradztwa strategicznego, kreacji kampanii reklamowych oraz realizacji programów sprzedażowych.

Agencją Healthway zarządzają lek.med. Mariusz Cierniak oraz  Piotr Mularewicz. Obecnie w HealthWay pracuje  37 osób. Struktura firmy składa się z 4 podstawowych działów: Dział Informacji Medycznej pod kierownictwem lek. med. Tatiany Osuch-Cierniak– Medical Information Directora, Dział Obsługi Klienta, na czele którego stoi Jarosław Lis – Account Director,  Dział Kreacji prowadzony przez Łukasza Ferchmina – Creative Directora i Piotra Kozielczyka Art Directora oraz Dział Komunikacji Bezpośredniej kierowany przez Mariusza Tylkowskiego – Managing Directora.

W najbliższym czasie agencja planuje wydzielenie działu HealthData jako samodzielnej firmy, która będzie oferowała specjalistyczne rozwiązania w komunikacji bezpośredniej dla biznesu farmaceutycznego w oparciu o nowoczesne platformy komunikacji, a także narzędzia i rozwiązania dla CRM. Pracę tych działów wspomagają działy strategii i analiz, IT i baz danych oraz dział produkcji. Agencja posiada od ponad roku również oddział w Warszawie.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online