Pepsi reklamuje muzykę z sieci

Promocja, która rusza w lutym polegać będzie na umieszczeniu w milionach butelek produkowanych przez Pepsi specjalnych kodów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pepsi, firma zaangażowana w sprzedawanie muzyki online dzięki współpracy z serwisem oferowanym przez Apple’a, stworzyła reklamy, której bohaterami są młodzi ludzie, oskarżeni przez RIAA o nielegalne rozpowszechnianie muzyki w sieci. Zostaną one pokazane podczas jednego z bardziej gorących okresów w roku reklamowym w Stanach Zjednoczonych, podczas transmisji z Superbowl, transmisji, którą obejrzy około 88 mln Amerykanów.

Promocja, która rusza w Stanach Zjednoczonych w lutym polegać będzie na umieszczeniu w milionach butelek produkowanych przez Pepsi specjalnych kodów, które odnalezione przez pijących i wpisane do serwisu iTunes, pozwolą na pobranie dowolnego, wartego 99 centów utworu. Promocja ma trwać do końca marca.

Na sprytnie skomponowanej reklamie pojawią się ścigani przez RIAA młodzi ludzie. Wypowiadana przez nich kwestia to „Nadal zamierzamy pobierać muzykę z sieci za darmo”. Zaraz po tym oświadczeniu pojawi się zapowiedź promocji Pepsi i iTunes.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+