PGE Obrót S.A. dla edukacji i ekologii

„Bądź eko – segreguj odpady” – to ekologiczny konkurs zorganizowany przez spółkę „Stare Miasto-Park” w szkołach z terenu gminy Leżajsk. Akcję sponsorowała PGE Obrót S.A. W tym roku odbyła się już III edycja tej edukacyjnej akcji. – Konkurs ma na celu budzenie wrażliwości ekologicznej i podnoszenie świadomości w zakresie zrównoważonej konsumpcji oraz gospodarki odpadowej. Cieszy fakt, że spółka PGE Obrót otwarta jest na takie działania i wsparła akcję finansowo – mówi  Marta Zajko, Prezes Zarządu spółki „Stare Miasto-Park” w Wierzawicach zajmującej się m.in. odbiorem i przetwarzaniem odpadów komunalnych. Konkurs polegał na zbiórce surowców wtórnych przez mieszkańców, a w szczególności uczniów okolicznych szkół. Każdego miesiąca spółka „Stare Miasto-Park” odbierała  worki z surowcami wtórnymi, które były przypisywane danej szkole, w każdej miejscowości. Wszystkie odebrane surowce były odpowiednio ważone i ewidencjonowane. Po zsumowaniu, całość podzielono na liczbę uczniów w danej szkole, która wzięła udział w konkursie. Odpady zbierało 12 szkół z całej gminy. Pierwsze miejsce zajęła Szkoła Filialna w Maleniskach, zbierając aż 357,69 kg surowców wtórnych w przeliczeniu na jednego ucznia. Ponadto, w szkołach organizowane były także zbiórki surowców. Uczniowie otrzymywali za to specjalne punkty. Najbardziej zaangażowani obdarowani zostali upominkami przez  PGE Obrót S.A. oraz „Stare Miasto-Park”. - Tego rodzaju konkursy godne są naśladowania, ponieważ łączą ze sobą edukację z ekologią. PGE Obrót chętnie wspiera akcje, w które zaangażowani są uczniowie wrażliwi na dbałość o naturalne środowiska – mówi Paweł Prządka, Prezes PGE Obrót S.A. Piotr Wróbel Specjalista  ds. Public Relations piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691911 525  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+