PGE Obrót z certyfikatem "OK Senior"

PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE i największy sprzedawca energii w Polsce rozwija udogodnienia dla klientów, zwracając szczególną uwagę na osoby starsze. Działania te zostały docenione i potwierdzone certyfikatem „OK Senior”. Badaniu poddane zostały stacjonarne Biura Obsługi Klienta PGE Obrót, w których przeprowadzone zostały wywiady z kierownikami oraz pracownikami, a także weryfikacja Infolinii PGE pod kątem obsługi seniorów. Do udziału w badaniu zaproszono czterech Seniorów –Tajemniczych Klientów 60+. Kontrolą pod kątem dostosowania treści i szaty graficznej do potrzeb i możliwości percepcyjnych osób starszych zostały objęte także kanały komunikacji zewnętrznej czyli ulotki, broszury informacyjne, plakaty oraz strony internetowe. Proces certyfikacyjny potwierdził, że spółka spełnia normy jakości „OK Senior”. Obsługa prowadzona w placówkach spółki jest zrozumiała i bezpieczna dla osób starszych. Przede wszystkim odpowiada na rzeczywiste potrzeby seniorów, chroniąc ich także przed nadużyciami ze strony nieuczciwej konkurencji na rynku sprzedaży energii – czytamy we wnioskach i podsumowaniu certyfikacji. Obsługa klienta określana była przez audytorów jako bardzo przyjazna i pomocna, a komunikaty formułowane przez doradców jako jasne i zrozumiałe. W PGE Obrót są wprowadzane różnego rodzaju ułatwienia i udogodnienia dla osób starszych, dostosowane do potrzeb poszczególnych klientów, jak np. lupy powiększające. - W naszej działalności kierujemy się dużą wrażliwością na klientów, a także zachowaniem jak najwyższych standardów obsługi. Wszyscy pracownicy PGE Obrót są świadomi różnorodności problemów, z jakimi przychodzą do nas klienci. Zapewnienie odpowiedniego wsparcia oraz eksperckie doradztwo realizowane przy pomocy przyjaznego, prostego języka to przepis na satysfakcję klientów praktycznie w każdym wieku – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót. Na szczególne uznanie zasłużyły placówki, w których funkcjonuje Ambasador Jakości, którego rolą jest pierwsze rozpoznawanie potrzeb klientów oraz ich oczekiwań, a także pomoc w wypełnianiu dokumentów. Jego obecność wpływa także na szybsze rozładowanie kolejek. Seniorzy zwracają uwagę przede wszystkim na wysoką kulturę takich osób, a także proaktywne podejście do klientów i celu ich wizyty. Równie dobrą ocenę uzyskała Infolinia PGE (422 222 222). We wnioskach certyfikacyjnych podkreślono, że zarówno standardy obsługi klienta zawarte w „Księdze Jakości”, jak i skrypt rozmowy z osobami starszymi, wyczerpująco opisują proces obsługi seniorów. „OK Senior” to Krajowy Program Certyfikacji produktów, usług i miejsc odpowiadających potrzebom Klientów 60+  opracowany we współpracy z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. PGE Obrót press box

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"