PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
1,55 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrywa z konkurencją
Nowe odcinki „Pierwszej miłości” od 4 września w Polsacie
1,8 mln widzów „Pierwszej miłości”. Polsat wygrał z konkurencją
1,74 mln widzów ogląda „Pierwszą miłość”. Polsat na czele rynku
„Pierwsza miłość” hitem Polsatu. Serial zarobił 210 mln zł z reklam
„Pierwsza miłość” hitem Polsatu. Serial zarobił 210 mln zł z reklam
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
„Pierwsza miłość” liderem reklamowym wśród seriali, Polsat przed TVN
Polsat zapłacił ATM Grupie 33,23 mln zł
Polsat zapłacił ATM Grupie 33,23 mln zł
Sponsoring telewizyjny: „Dzień dobry TVN” i „Pierwsza miłość” z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców
Sponsoring telewizyjny: „Dzień dobry TVN” i „Pierwsza miłość” z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców
„Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Polsat na czele rynku telewizyjnego
„Pierwsza miłość” zyskała 240 tys. widzów. Polsat na czele rynku telewizyjnego
„Pierwsza miłość” straciła widzów, ale Polsat liderem w grupie 16-49
„Pierwsza miłość” straciła 230 tys. widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
„Prognoza pogody” w TVP1 zarobiła w ub.r. najwięcej na reklamach
„Mega Hit” i „Pierwsza miłość” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
„Prognoza pogody” w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej „Pierwsza miłość” i „Szpital”
„Pierwsza miłość” ma 400 tys. widzów mniej, Polsat nadal na czele grupy 16-49