Według danych Nielsen Audience Measurement cennikowe wpływy z reklam przy „Prognozie pogody” w TVP1 nadawanej po głównym wydaniu „Wiadomości” w okresie od stycznia do października br. wyniosły 299,2 mln zł.
Drugim pod tym względem programem telewizyjnym był serial Polsatu „Pierwsza miłość” (pokazywany od poniedziałku do piątku po godz. 18, a przed głównym wydaniem „Wydarzeń”). Zarobił on na reklamach 182,4 mln zł.
Trzecie miejsce na podium należało do serialu typu scripted-docu „Szpital” w TVN. Przychody reklamowe przy nim wyniosły 179,2 mln zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polska-na-czele-ogladalnosci-w-pazdzierniku-stacje-polsatu-liderem-w-16-49 ##
Niewiele mniej - 171,5 mln zł - zarobił z kolei program „Dlaczego ja” w Polsacie. Kolejną pozycję zajął „Dzień dobry TVN”, którego wpływy reklamowe wyniosły 163,5 mln zł.












