Pierwsza platforma analityczna dla marketerów, która wykryje oszustwa reklamowe

Codewise jako pierwsza firma wprowadza do swojej platformy analitycznej Voluum wbudowany moduł detekcji oszustw reklamowych. Dzięki temu marketerzy mogą mierzyć, zarządzać i optymalizować kampanie, osiągając bezprecedensowe wskaźniki zwrotu z inwestycji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Według badań Juniper Research w samym 2018 roku oszustwa reklamowe kosztowały reklamodawców 18 miliardów dolarów. Do 2020 roku liczba ta ma wzrosnąć już do 44 miliardów rocznie. Odpowiedzią na ten problem jest wzbogacenie Voluum Tracker o tzw. “Anti-Fraud Kit”, który pozwoli na ochronę budżetów marketingowych oraz reputacji marek przed oszustami.

Anti-Fraud Kit w Voluum analizuje w czasie rzeczywistym miliony kliknięć i szuka statystycznych wzorów, które mogą wskazywać na sztucznie wygenerowane segmenty ruchu. Z pomocą zestawu 10 metryk (od szybkich kliknięć przez identyfikację zaufanych urządzeń na tzw. library robots kończąc) marketerzy mogą natychmiast wykryć wydawców sprzedających podejrzany ruch i zrezygnować z ich usług. Wyniki analizy przedstawione są w formie raportu, obejmującego także wskaźniki wydajnościowe. W rezultacie marketerzy zyskują kompleksowe źródło wiedzy o jakości kupowanych przez nich kampani w jednym miejscu. Nowe narzędzie dostarcza także niepodważalny dowód, który mogą wykorzystać w procedurze reklamacji od nieuczciwego wydawcy.

Przed wprowadzeniem Anti-Fraud Kit, marketerzy musieli inwestować w dodatkowe rozwiązania, które nie były zintegrowane z platformami analitycznymi, co przekładało się na podwyższony koszt integracji różnych produktów.

- Oszustwa reklamowe to jedno z największych wyzwań, przed którym stoi branża. Jako Codewise aktywnie działamy w ramach międzynarodowych organizacji, gdzie pracujemy na rzecz znalezienia uniwersalnego rozwiązania tego globalnego problemu - mówi dr John Malatesta, CEO Codewise. - Lata doświadczeń pozwoliły nam na stworzenie platformy typu all-in-one, integrującej zarówno funkcje analityczne, jak i moduł detekcji oszustw. Tego typu zestaw jest unikatowym podejściem dla rynku - chcemy zapoczątkować rewolucję w walce z oszustwem reklamowym - podsumowuje Malatesta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele