Piłkarska kampania Banków Spółdzielczych

Pod hasłem "Zaufaj najbliższym. Z nami zawsze bezpiecznie"rozpoczęła się kampania reklamowa Banków Spółdzielczych. Kierowanado młodych mieszkańców wsi oraz małych i średnich miejscowościakcja wykorzystuje motywy związane z piłką nożną.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta się właśnie kampania reklamowa Banków Spółdzielczychprzebiega pod nowym brand claimem firmy: "Zaufaj najbliższym. Znami zawsze bezpiecznie". Bohaterami akcji są przyjaciele z małejmiejscowości, którzy grają wspólnie w lokalnym zespole piłkarskim,a dzięki Bankom Spółdzielczym inwestuja w swój rozwój i wpływają nalosy lokalnego otoczenia. Kreacja reklam jest utrzymana w zielonymkolorze, a hasło slogan promocyjny brzmi: "Gramy w jednejdrużynie".

Akcja jest skierowana przede wszystkim do młodych mieszkańcówwsi oraz małych i średnich miejscowości, obejmując telewizję,radio, internet (w tym specjalny serwis) oraz materiały BTL(ulotki, standy, plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencjareklamowa Salt & Pepper, a zakupem i planowaniem mediów zająłsię dom mediowy MindShare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów