„Pimp my ride”: Odpicujemy Ci brykę od zera!

Rusza kampania reklamowa polskiej edycji programu „Pimp my ride”, który MTV Polska realizuje przy wsparciu marki Coca-Cola Zero. Akcja pod hasłem „Odpicujemy Ci brykę od zera!” obejmie internet, kina i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii programu „Pimp my ride” (szczegółowe informacje o nim) rozpoczął się konkurs, którego zwycięzca pojawi się w dodatkowym, dziewiątym odcinku cyklu, a jego samochód zostanie poddany całkowitej metamorfozie. Zabawa prowadzona jest na facebookowym fanpage’u „Niemożliwe staje się możliwe”.

Ponadto akcja reklamowa ruszyła właśnie na outdoorze (nośniki w Warszawie, Łodzi Krakowie, Trójmieście, Wrocławiu, na Śląsku i w Poznaniu, reklamy na giełdach samochodowych, m.in. w Szczecinie, Białymstoku, Lublinie i Rzeszowie, nośniki na tyłach autobusów w wybranych miastach), a od połowy września będzie prowadzona w internecie (reklamy zasięgowe i kontekstowe) oraz kinach (wybrane sieci). Kampania potrwa do końca października.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"