Piotr Adamczyk dziękuje polecającym klientom w kampanii eurobanku (wideo)

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa eurobanku, w której Piotr Adamczyk dziękuje klientom tego banku polecającym go innym osobom. Akcję przygotowały firmy Brasil i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania jest oparta na wynikach badania Beeline Research & Consulting, które pokazało, że 96 proc. klientów eurobanku poleciłoby konto osobiste w tym banku swoim bliskim. - Stworzyliśmy kampanię, w której chcemy podziękować  osobom posiadającym konta osobiste w eurobanku za zaufanie. Dzięki temu, że z nich korzystają i polecają innym, grupa naszych klientów nieustająco rośnie - tłumaczy Wojciech Humiński, wiceprezes eurobanku.

Narratorem spotu jest Piotr Adamczyk, który reklamuje eurobank od ponad dwóch lat. W ostatnich kampaniach promował kredyt gotówkowy jako głowa rodziny kupującej wyposażenie kuchni i jadącej na wakacje (zobacz szczegóły) oraz kredyt hipoteczny jako biegarz (obejrzyj ten spot).

Obecna akcja reklamowa ruszyła 8 września i potrwa do końca listopada. Obejmuje telewizję (największe stacje), kina oraz internet (m.in. serwisy VoD).

Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja reklamowa Brasil, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele