Piotr i Paweł w II edycji Konsorcjum Marki Poznań

Znane są już przedsiębiorstwa, które wezmą udział w projekcie realizowanym wspólnie z Miastem. Udział w drugiej edycji Konsorcjum Marki Poznań weźmie 39 marek związanych z Poznaniem reprezentujących 11 różnych branż. Celem nadrzędnym projektu jest osiągnięcie synergii wizerunkowej między markami a Miastem.   Wśród wyłonionych Marek znalazła się polska sieć Piotr i Paweł. Konsorcjum Marki Poznań powstało jako element stworzonej w 2009 roku Strategii Promocji Miasta Poznania. Jest to jedyna w Polsce platforma trwałej współpracy marketingowej pomiędzy miastem, a partnerami komercyjnymi. Należące do niego marki tworzą biznesową wizytówkę miasta, wykorzystując ścisły związek swojego know-how z poznańską tradycją skuteczności. W drugiej edycji projektu udział wezmą najważniejsze poznańskie marki. Decyzję o podjęciu z nimi współpracy podjęła specjalnie powołana w Rada Ekspertów – gremium niezależnych ekspertów z zakresu marketingu, kultury, innowacji czy sportu. Kryteriami decydującymi o podjęciu współpracy z markami były m.in. ich rozpoznawalność i reputacja wśród grup docelowych na terenie Poznania i okolic. W II edycji projektu znalazły się firmy takie jak Volkswagen, GlaxoSmithKline, Solaris, Ikea, Astra, Allegro, Yes i oczywiście Piotr i Paweł. Przyjęte 39 marek reprezentuje 11 różnych obszarów działalności. Najliczniej reprezentowane branże to: Internet/IT, handel, moda i uroda, motoryzacja oraz zdrowie. Najbardziej pożądanymi polami współpracy wskazanymi przez marki są: innowacyjność, handel, CSR oraz edukacja – Misją Konsorcjum Marki Poznań jest budowanie coraz bogatszej oferty dla poznaniaków, tworzenie synergii wizerunkowej między markami i Miastem oraz działanie na rzecz przyciągania i rozwijania kapitału ludzkiego Miasta – mówi Ryszard Grobelny, Prezydent Miasta Poznania. Wspólnie z markami, Miasto będzie realizowało szereg projektów. W najbliższym czasie odbędą się spotkania z firmami w celu ustalenia harmonogramu działań. Uzgodnione zostaną także szczegóły co do realizacji wspólnych przedsięwzięć. Firmy już w trakcie procesu aplikacyjnego wskazywały interesujące je pola współpracy. Jesteśmy silnie związani z Miastem, nasze pierwsze sklepy powstawały w Poznaniu, tu są nasze korzenie i klienci, którzy są z nami od 23 lat-mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, rzecznik sieci Piotr i Paweł- stąd pełna nasza gotowość uczestnictwa w Konsorcjum. Chcemy przyczyniać się do wzrostu atrakcyjności naszego Miasta.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Piotr i Paweł to dziś 90 sklepów, obecnych w 51 miastach w całym kraju. Średnia powierzchnia sprzedażowa wynosi 1100 m2, a asortyment sięga 25 000 pozycji. Obecnie sieć realizuje w kilku sklepach pilotażowy program 5 Gwarancji, który ma na celu przedstawieniu sieci zarówno jako miejsca najwygodniejszych jak i najkorzystniejszych cenowo zakupów. Piotr i Paweł ( www.piotripawel.pl ) WIĘCEJ INFORMACJI z Piotr i Paweł S.A. (PRESS BOX) 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?