Pisma młodzieżowe straciły w 2012 roku, „Bravo Girl” wyprzedziło „Twist”

W 2012 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem dwutygodnik „Bravo”. Na drugie miejsce awansował miesięcznik „Brawo Girl”, który wyprzedził magazyn „Twist”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku wyniosła 170 507 egz. W porównaniu do 2011 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 14,35 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie sprzedał się w liczbie 83 124 egz., notując jednak spadek o 5,23 proc.

Z kolei na trzecie miejsce spadł „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w 2012 roku spadła o 10,94 proc. do poziomu 80 129 egz.

W grudniu 2012 roku również pozycję lidera zajął dwutygodnik „Bravo” (162 342 egz.; spadek o 11,31 proc. względem grudnia 2011 roku). Drugie miejsce zajął tutaj „Twist” (59 614 egz.; spadek o 21,41 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - „Bravo Girl” (58 930 egz.; w dół o 12,75 proc.).

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele