Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w 2012 roku wyniosła 170 507 egz. W porównaniu do 2011 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 14,35 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie sprzedał się w liczbie 83 124 egz., notując jednak spadek o 5,23 proc.
Z kolei na trzecie miejsce spadł „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w 2012 roku spadła o 10,94 proc. do poziomu 80 129 egz.
W grudniu 2012 roku również pozycję lidera zajął dwutygodnik „Bravo” (162 342 egz.; spadek o 11,31 proc. względem grudnia 2011 roku). Drugie miejsce zajął tutaj „Twist” (59 614 egz.; spadek o 21,41 proc. - największy w zestawieniu), a trzecie - „Bravo Girl” (58 930 egz.; w dół o 12,75 proc.).












