PKN Orlen planuje nawiązanie współpracy z butikiem kreatywnym

Koncern paliwowy PKN Orlen planuje nawiązać współpracę z butikiem kreatywnym, który zajmie się kreacją m.in. jego reklam - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka zaprasza firmy do składania ofert. Z wybranym butikiem rozpocznie współpracę w grudniu br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PKN Orlen planuje nawiązanie współpracy z butikiem kreatywnym

Orlen zaprasza firmy do składania ofert w ramach zapytania o informację (RFI). W ten sposób chce zrobić rozeznanie rynku pod kątem potencjalnych dostawców usług kreatywnych.

Do zadań wybranej firmy będzie należeć m.in. opracowanie tematów przewodnich do projektów marketingowych i kampanii reklamowych, scenariuszy spotów telewizyjnych i radiowych (w tym billboardów sponsorskich, jingli radiowych), visuali reklamowych (KV), które będą  bazą do komunikacji w kanale online / digital oraz będą implementowane do druku (POSM, prasa, outdoor). Butik ten zajmie się również copywritingiem (hasła, slogany, teksty reklamowe), przygotowaniem  koncepcji animacji, sound designem. Będzie także odpowiedzialny za rekomendacje wykonawców, aktorów do poszczególnych produkcji oraz analizę działań firm konkurencyjnych i ich działań marketingowych w kontekście planowanych przez Orlen aktywności.

Na podstawie otrzymanych odpowiedzi spółka wybierze firmy, z którymi będzie prowadzić dalsze rozmowy w ramach postępowania ofertowego. Według założeń współpracę z wybranym butikiem zamierza rozpocząć w grudniu br.

Termin składania ofert mija 8 października br.

Obecnie kreacje do kampanii Orlenu przygotowuje agencja Grey Group Poland. Firma aktualnie prowadzi kampanię pod hasłem „Razem napędzamy Polskę”. Na początku września Orlen wprowadził do swojej oferty na stacjach paliw na terenie całego kraju ofertę dla wegan i wegetarian.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem